T.C.
DÜZCE VALİLİĞİ
AVNİ AKYOL İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI
OKUL SERVİS KİRALAMA İŞİ İLANI 12/09/2023
2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı Okul Servis Araçları Yönetmeliği kapsamında okulumuzda öğrenci servis taşıması kiralama işine ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
|
|
|
a) Adresi |
: |
AZİZİYE MAH. 893 SOK. NO:10 |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
( 380) 512 20 75 |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
733538@meb.k12.tr |
|
|
|
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
2023-2024 Eğitim Öğretim Yılında Avni Akyol İlkokulu Öğrencilerinin Taşınması İşi. |
b) Yapılacağı yer |
: |
Avni Akyol İlkokulu Çevresindeki Mahalle ve Sokaklar |
c) Süresi |
: |
İşe başlama tarihi 11.09.2023, işin bitiş tarihi 14.06.2024 |
a) Yapılacağı yer |
: |
Avni Akyol İlkokulu Aziziye Mah. 893 Sok. No:10 Merkez/ Düzce |
b) Tarihi ve saati |
: |
19/09/2023 Salı Saat 14:00 |
Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır: a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi, b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge, c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge, ç)Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler, d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu, e) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri, f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi Evrakların Komisyona Teslimi (1) İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar servis taşıma işi için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder. (2) Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz Evrakların Komisyona en geç teslim tarihi 19/09/2023 saat:13:00 dır.
Sözleşme imzalamada taşımacıdan istenilecek belgeler a) Eğitim öğretim yılında çalıştıracakları rehber personel ile şoförlerin sabıka kayıt belgeleri, b) İlgili büyükşehir belediyesinden/belediyeden alınan özel izin belgesi, (Özel izin belgesi işi üstlenen taşımacı tarafından sözleşme imzalandıktan sonra ibraz edilecektir.) c) D sınıfı sürücü belgesi için en az beş yıllık, D1 sınıfı sürücü belgesi için en az yedi yıllık sürücü belgesi, ç) Her yıl okul servis şoförlüğüne uygun olduğuna dair aile hekiminden veya ilgili sağlık sunucusundan alacağı okul servis şoförlüğü yapabileceğine ilişkin sağlık raporu, d) Rehber personelin, okul servis rehber personeli olmaya uygun olduğuna dair aile hekimliğinden veya ilgili sağlık sunucusundan aldığı rapor, e) Şoförlerin yetkili kuruluşlardan aldığı psiko-teknik raporu, f)Şoför ve rehber personelin ilgili il/ilçe milli müdürlüğünce düzenlenen eğitim sonunda almış oldukları sertifika, g) Taşıma yapacakları araçların, 13/10/1983 tarihli ve 2918 sayılı Karayolları Trafik Kanununun öngördüğü karayolları motorlu araçlar zorunlu mali sorumluluk sigortası poliçeleri, ğ) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu, |
|
Tanju URASLU Okul Müdürü |
Adres:
AZİZİYE MAH. 893. SK. NO 58/1 MERKEZ / DÜZCE
Telefon
0380 5122075